SINIRLI SÜRE | TÜM ALIŞVERİŞLERDE 2X SADAKAT PUANI KAZANIMI

TÜM ALIŞVERİŞLERDE GEÇERLİ İSTEDİĞİN HEDİYEYİ SEÇ!

1250 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA!

GENEL SORULAR

  • Kiehl’s ürünlerini nereden satın alabilirim?

    Kiehl’sa göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz!

    Ürünlerimizi web sitemizden sipariş edebilir veya mağazalarımızdan satın alabilirsiniz.

    Size en yakın Kiehl’s mağazasını bulmak için buraya tıklayarak sizi Mağaza Bulucu uygulamasını kullanmaya davet ediyoruz.
  • Ürünlerin deneme boylarını gönderebilir misiniz?

    Kiehl’s formüllerini denemek istediğinizi duyduğumuza çok sevindik!

    Kiehls.com.tr’den vereceğiniz her online siparişinizle birlikte 3 adet deneme boyuna sahip olabiliyorsunuz. Ayrıca cilt bakımı konsültasyonu sonrasında cildinize en uygun Kiehl’s formüllerinin deneme boylarını önerecek Kiehl’s Müşteri Temsilcilerimizle tanışmak için sizi mağazalarımıza davet ediyoruz.

    Size en yakın Kiehl’s mağazasını bulmak için buraya tıklayarak sizi Mağaza Bulucu uygulamasını kullanmaya davet ediyoruz.
    Kiehl’s olarak bağlılığınız ve desteğiniz için teşekkür ederiz. Size tekrar hizmet etme olanağı bulmayı isteriz.
  • Siparişimi nasıl değiştirebilirim veya iptal edebilirim?

    Vermiş olduğunuz siparişinizde değişiklik yapmak istiyorsanız, lütfen 0850 210 54 57 numaralı telefonu arayarak veya [email protected] adresine e-posta göndererek Kiehl's Müşteri Temsilcimize ulaşınız. Size daha hızlı bir şekilde yardımcı olabilmemiz için lütfen sipariş numaranızı yanınızda bulundurunuz. İhtiyaçlarınızı ve beklentilerinizi karşılamak için her zaman en iyi hizmeti vermeye özen göstermekteyiz.
  • Uluslararası kredi kartlarını kabul ediyor musunuz?

    Uluslararası kredi kartı kullanan müşteriler, Teslimat Adres’lerinin Türkiye sınırları içinde olması koşuluyla sitemizden sipariş verebilirler. 

    Sorularınız için buraya tıklayıp bize e-posta gönderebilir veya 0850 210 54 57 numaralı telefonu hafta içi her gün 09:00 – 18:00 saatleri arasında arayarak bize ulaşabilirsiniz. Kiehl’s Müşteri Temsilcilerimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaklardır.
  • Uluslararası siparişleri kabul ediyor musunuz?

    Kiehl’sa göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.

    Kiehl’s Türkiye web sitemizi ziyaret etmiş bulunuyorsunuz. Ürünlerimiz dünya çapında satılmasına rağmen, Türkiye dışı siparişler ile ilgili olarak yardımcı olamıyoruz.

    Sadece bulunduğunuz ülkede faaliyet gösteren web sitesinden sipariş verebilirsiniz. Kiehl’s, şu anda Kanada, Fransa, Singapur, Çin, Avustralya, Kore, Tayvan, Almanya, İspanya, Rusya ve Türkiye’de e-ticaret faaliyetinde bulunmaktadır.
  • Şifremi unutursam veya sıfırlamak istersem ne yapmalıyım?

    Şifrenizi sıfırlamak için sayfanın sol-üst kısmında bulunan Giriş Yap / Kayıt Ol bağlantısına tıklayınız. Sistemimize kayıtlı e-posta adresinizi girdikten sonra Şifremi Unuttum’a tıklayınız. Size gönderilen e-posta içerisindeki şifre sıfırlama linkine tıklayınız. Açılan Şifre Sıfırlama ekranında yeni şifrenizi belirleyiniz ve Şifremi Sıfırla butonuna basınız.

    Sorularınız için buraya tıklayıp bize e-posta gönderebilir veya 0850 210 54 57 numaralı telefonu hafta içi her gün 09:00 – 18:00 saatleri arasında arayarak bize ulaşabilirsiniz. Kiehl’s Müşteri Temsilcilerimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaklardır.
  • Devamı olmayan ürünleri nasıl satın alabilirim?

    Severek kullandığınız bir ürünün artık satışa sunulmamasının ne kadar üzücü bir durum olduğunu biliyoruz ve sizi yeni bir Kiehl’s formülünü değerlendirmeye davet ediyoruz.

    Ürünlerimiz ve cilt bakımı çözümlerimiz hakkında daha fazla bilgiye sahip olmak için lütfen bizimle iletişime geçin veya cilt bakım konsültasyonu yaparak cildinizin ve saçınızın ihtiyaçlarına en uygun Kiehl’s ürünlerini önermekten ve size hizmet vermekten mutluluk duyacak olan Kiehl’s Müşteri Temsilcilerimiz ile tanışmak için mağazalarımızı ziyaret edin.

    Kiehl’s olarak müşterilerimizle her zaman iletişim içinde olmak ve size uygun iletişim yöntemi ile bir araya gelmek isteriz. Buraya tıklayıp e-posta göndererek veya 0850 210 54 57 numaralı telefonu hafta içi her gün 09:00 – 18:00 saatleri arasında arayarak bize ulaşabilirsiniz.

    Size en yakın Kiehl’s mağazasını bulmak için buraya tıklayarak sizi Mağaza Bulucu uygulamasını kullanmaya davet ediyoruz. Bulunduğunuz adresi arama motoru kısmına yazdığınızda size en yakın Kiehl’s mağazasına ulaşabileceksiniz. Kiehl’s olarak bağlılığınız ve desteğiniz için teşekkür ederiz. Size tekrar hizmet etme olanağı bulmayı isteriz.
  • Hayvan deney politikanız hakkında bilgi alabilir miyim?

    L’Oréal USA, Inc markası olan Kiehl’sa göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

    L’Oréal, artık hiçbir ürününü veya ürün içeriğini hayvanlar üzerinde test etmemektedir. Ayrıca dünyanın hiçbir yerinde bu görev için başkalarını yetkilendirmemektedir. Ancak yasal düzenlemeler veya güvenlik sebebiyle devlet kurumları ve/veya yasal kurumların talebi doğrultusunda istisnai durumlar söz konusu olabilir. Bu konuda daha detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.
  • Hangi ürünü kullanmam gerektiği konusunda yardımcı olabilir misiniz?

    Kiehl’sa göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. 

    Ürünlerimiz ve cilt bakımı çözümlerimiz hakkında daha fazla bilgiye sahip olmak için sizi Cilt Bakım Rutini’nizi oluşturmak veya cilt bakım konsültasyonu yaparak cildinizin ve saçınızın ihtiyaçlarına en uygun Kiehl’s ürünlerini önermek için size hizmet vermekten mutluluk duyacak olan Kiehl’s Müşteri Temsilcilerimiz ile tanışmak üzere mağazalarımızı ziyaret etmeye davet ediyoruz. Kiehl’s olarak müşterilerimizle her zaman iletişim içinde olmak ve tercih ettiğiniz iletişim kanalı ile bir araya gelmek isteriz. Buraya tıklayarak bize e-posta gönderebilir veya 0850 210 54 57 numaralı telefonu hafta içi her gün 09:00 – 18:00 saatleri arasında arayarak bize ulaşabilirsiniz.
  • Maksimum ürün satın alma politikanız hakkında bilgi alabilir miyim?

    Her bir müşteri için satın alım üst limitini her üründen (her boyut için / her gün için ) beş adet olarak sınırlandırmak durumunda olduğumuzu üzülerek belirtmekteyiz. Sorularınız için lütfen bizimle 0850 210 54 57 numaralı telefondan veya “Bize Ulaşın” bölümünde belirtilen alternatif kanallar üzerinden iletişime geçin. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağız.
  • Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?

    kiehls.com.tr’den alışveriş yaparken kullanmış olduğunuz kredi kartı bilgileri güvendedir ve SSL Sertifikası ile korunmaktadır. kiehls.com.tr’den vermiş olduğunuz tüm siparişler şifrelidir. Dolayısıyla sipariş sırasında kullanılan kredi kartı bilgileri koruma altındadır.
  • Kodlarımı nasıl kullanabilirim?

    Eğer kiehls.com.tr’de kullanmak üzere bir koda sahipseniz, lütfen “Alışveriş Sepetim” sayfasında bulunan “Kodunuz” alanına giriniz ve UYGULA butonuna basınız. Kod girildikten sonraki tutar, devam eden sayfalara da yansıtılacaktır. Size özel tekliflerimizden haberdar olmak istiyorsanız, lütfen e-bülten listemize kayıt olunuz.
  • Siparişimin hediye paketi yapılmasını nasıl sağlayabilirim?

    Ödeme sayfasında bulunan Hediye Paketi seçeneğini işaretleyerek hediye paketinizi kişiselleştirebilirsiniz. Hediye Paketi 8 TL ücrete tabidir. Siz sahip olmak istediğiniz ürünleri ve deneme boyu setini seçin, biz siparişinizi özenle hediye paketi yapıp ulaştırılmasını istediğiniz yere gönderelim.
  • Ürün detayında gördüğümüz fiyatlar KDV dahil fiyatlar mıdır?

    kiehls.com.tr’de satışa sunulan tüm ürünlerin fiyatları güncel oranlardaki KDV dahil fiyatlar olup Türk Lirası cinsinden ifade edilmektedir. Ürünlerin fiyatlarına teslimat ücretleri eklenmekte olup, bu bedeller sipariş formunda ayrıca belirtilmektedir.
  • Siparişimi tamamlarken kullanabileceğim ödeme seçenekleri nelerdir?

    kiehls.com.tr, Türkiye sınırları içerisinde fatura adresine sahip Mastercard ve Visa kredi kartlarını kabul etmektedir. Sitede kullandığınız kredi kartı bilgileri gizlidir ve güven altındadır. Verilen tüm siparişlerin bilgileri şifrelidir ve sipariş verilirken kullanılmış olan kredi kartı bilgileri koruma altındadır.
  • İade ve değişim koşulları nelerdir?

    İade etmek istediğiniz ürünlerinizi teslim aldığınız kargo firmasından bağımsız Yurtiçi Kargo ile gönderebilirsiniz. 
    Yurtiçi Kargo şubesind 939517211 - LOREAL İADE kodu ile marka bilgisi şubeye iletilerek iade işleminizi gerçekleştirilebilirsiniz.
    İade için, yukarıda belirtilen kargo firmaları dışında bir firmanın seçmeniz durumunda kargo masrafları sizlere aittir. Farklı bir kargo ile gönderim yapma talebiniz için adres bilgimiz Borusan Lojistik Tepeören Mah., Eski Ankara Asfaltı Cd. No:230/1, 34959 Tuzla/İstanbul
    İade süreci ile ilgili daha detaylı bilgi almak için lütfen 0850 210 54 57 numaralı telefonu arayarak bize ulaşabilirsiniz. Kiehl's mağazalarından satın alınan ürünlerin iadeleri sadece Kiehl's mağazalarında gerçekleştirilmektedir.
  • kiehls.com.tr’den satın aldığımız ürünleri Kiehl’s mağazalarında değiştirebilir miyim?

    kiehls.com.tr’den sipariş vermiş olan müşteriler iadelerini sadece kiehls.com.tr aracılığıyla yapabilirler. Kiehl’s mağazalarından satın alınan ürünlerin iadeleri ise Kiehl’s mağazalarında gerçekleştirilmektedir.

    İade sürecinizi [email protected] adresine e-posta göndererek başlatabilirsiniz. Kiehl’s ürünlerinin iadesi ile ilgili daha detaylı bilgiye ihtiyacınız olması durumunda, 0850 210 54 57 numaralı telefonu hafta içi her gün 09:00 – 18:00 saatleri arasında arayarak bize ulaşabilirsiniz. Ayrıca 0850 210 54 57 numaralı telefondan Whatsapp üzerinden bize yazabilirsiniz.
  • kiehls.com.tr üyeliğinden nasıl çıkabilirim?

    kiehls.com.tr üyeliğinden çıkmak istiyorsanız lütfen üyelikten çıkma isteğinizi bildiren bir e-posta yazarak [email protected] e-posta adresine bildiriniz.

    Kiehl’s olarak desteğiniz için teşekkür ederiz. Size tekrar hizmet etme olanağı bulmayı çok isteriz.